Fjällräven online bestellen bij de nr. 1 in kamperen, tuin en sport.

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag na... Meer over dit merk

Fjällräven Greenland Pocket schoudertas dusk
74,99
Op voorraad
Fjällräven Greenland Pocket schoudertas black -31%
51,99 74,99
Op voorraad
Fjällräven Greenland Pocket schoudertas foilage green -31%
51,99 74,99
Op voorraad
Fjällräven Greenland Pocket schoudertas deep forest
74,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast Pocket schoudertas rowan red -31%
37,99 54,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast Pocket schoudertas patina green
54,99
Op voorraad
Fjällräven Vardag Crossbody schoudertas black
62,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken Art Sling schoudertas poppy fields cotton  sky -31%
54,99 79,95
Op voorraad
Fjällräven Kånken Sling schoudertas sky blue -30%
55,99 79,99
Op voorraad
Fjällräven Abisko Endurance 3 lichtgewicht tunneltent pine green
944,95 999,95
Op voorraad
Fjällräven Abisko Lite 3 lichtgewicht tunneltent pine green
749,95
Op voorraad
Fjällräven 1960 Logo muts deep forest
69,95
Niet op voorraad

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag naar deze nieuwe tassen was ongekend en nog steeds is comfort een van de pijlers van het bedrijf. Fjällräven werd opgericht in 1960 en sindsdien heeft het zich uitgebreid tot een wereldbekende multinational.  De uitdagingen van het bedrijf zijn nog steeds dezelfde als die van Åke in 1950, namelijk het vinden van innovatieve, slimme oplossingen, het verbeteren van materiaal, verminderen van gewicht en het verhogen van het vrijheidsgevoel van de gebruikers.