Bestellen
-
Een bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:
- Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'. Staat er geen winkelwagentje bij het door u gewenste artikel, dan is het artikel momenteel niet bestelbaar via de webshop. U kunt dan op de 'Mail mij' knop klikken. Laat uw e-mailadres achter en ontvang een mail wanneer het product weer bestelbaar is.
- Wanneer u een product hebt toegevoegd komt het direct in uw winkelwagentje terecht.
- Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op 'Afrekenen'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling
Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger. - U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Uw bestelling kan gratis opgehaald worden in de winkel in Schijndel of u kunt uw bestelling laten verzenden.
- Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Bij 'Verstuur mijn bestelling naar bovenstaand adres' klikt u het vinkje weg en u kunt een afwijkend afleveradres ingeven.
- In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal, via creditcard (Mastercard en Visa) of via een bankoverschrijving.
- Bij stap 3 controleert u uw bestelling en rechts onderaan de pagina maakt u de bestelling definitief door op 'Bestelling plaatsen' te klikken.
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 73-5492356.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
-
Een bestelling wijzigen of annuleren
Als uw bestelling is betaald, kunnen wij deze niet meer annuleren/wijzigen, omdat wij met een volledig geautomatiseerd proces werken. U kunt de bestelling retourneren zodra u deze heeft ontvangen.
Lees hier hoe u uw product retour kunt sturen.
-
Een bestelling volgen
Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code om uw pakket te volgen.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
-
Bevestiging van een bestelling
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.
Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 73-5492356.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
Betalen
-
Betaalmogelijkheden
Bestellingen die u in onze webshop doet dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren. De betalingsprocedure loopt via Buckaroo.
iDEAL
Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Maakt u al gebruik van telebankieren, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Creditcard
U kunt bij ons ook betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard. De betalingsprocedure via Buckaroo gaat met een beveiligde SSL procedure.
Bankoverschrijving
Wilt u graag betalen met een overschrijving dan kan dit ook direct via de beveiligde SSL procedure van Buckaroo. Breng geen wijzigingen aan in het betalingskenmerk; uw betaling kan dan zoek raken.
-
Veilig betalen met Buckaroo
De betalingsprocedure in de webshop loopt via Buckaroo. Dit is een internetkassa welke op een veilige manier de online betalingen voor webshops afhandelt.
Buckaroo voldoet aan de zeer strenge eisen van Visa, Mastercard en PCI Dat Security Standards. Deze eisen houden in dat er door Buckaroo geen creditcardgegevens worden vastgelegd zodat derden hier geen misbruik van kunnen maken. De betaalgegevens worden vergrendeld verstuurd volgens SSL, de beveiligingsstandaard voor internet.
Buckaroo verstrekt geen bank- en/of creditcardgegevens van consumenten aan de bij haar aangesloten webshops of aan andere derden.
-
Wanneer moet ik betalen
Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.
Uw bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat uw betaling door ons is ontvangen.
De snelste manier van betalen is iDeal.
Bezorgen & Afhalen
-
Bezorgen
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Schijndel' of 'Bezorgen'.
De kosten voor het bezorgen kunt u te allen tijde terugvinden in het winkelwagentje. Zodra de bestelling bij ons verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code. Deze Track & Trace code ontvangt u 's avonds, na 22.00 uur. Met deze code kunt u via internet de zending volgen. Het kan voorkomen dat u de melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie'. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de transporteur de volgcode nog niet heeft verwerkt.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
-
Afhalen
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Schijndel' of 'Bezorgen'. Kiest u voor afhalen, dan ontvangt u, zodra de bestelling voor u klaarligt, een e-mailbericht met de afhaalbevestiging. Let op: Uw bestelling is niet direct beschikbaar. Pas als u de bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaarligt kunt u deze komen ophalen. Wanneer u de bestelling komt afhalen is het van belang dat u een geldig legitimatiebewijs meeneemt en een print van de afhaalbevestiging die u via e-mail is toegezonden. Zonder een legitimatiebewijs en de afhaalbevestiging kunnen wij de bestelling niet meegeven.
U kunt ook iemand anders de bestelling op laten halen. Zorg ervoor dat de persoon die uw bestelling op komt halen een kopie van uw legitimatiebewijs bij zich heeft en een print van de afhaalbevestiging die u via het e-mailbericht heeft ontvangen. Ook hierbij geldt dat zonder kopie van het legitimatiebewijs van de persoon die besteld heeft en een afhaalbevestiging niets meegegeven kan worden.
Voor bestellingen die afgehaald worden in Schijndel worden uiteraard geen extra kosten berekend.
U kunt uw bestelling afhalen bij ons afhaalmagazijn. Het adres is Van Leeuwenhoekweg 30, 5482 TK Schijndel. Ons afhaalmagazijn ligt op industrieterrein Duin II, op 4 minuten afstand van onze winkel.
-
Verzendkosten
Wanneer u uw bestelling zelf komt ophalen is er uiteraard geen sprake van verzendkosten. Mocht u de bestelling willen laten bezorgen op het door u aangegeven adres, dan is er sprake van verzendkosten.
Voor de bestelling van artikelen met een gewicht boven de 30 kg of afwijkende afmetingen wordt € 39,95 per bestelling in rekening gebracht, ongeacht het bedrag van de bestelling.
Voor bestellingen met artikelen onder de 30 kg geldt € 5,95 verzendkosten per bestelling. Komt de totale waarde van de bestelling boven de € 75,00 dan wordt deze gratis verzonden.
-
Rembours
Wij leveren geen goederen af onder rembours. Via de website bestelde artikelen moet u altijd meteen afrekenen. Dit kan op verschillende manieren, namelijk met iDEAL, een bankoverschrijving, Visa, Mastercard en Bancontact. In de winkel kunt u artikelen contant, met pin of creditcard betalen.
-
Levertijden
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen en de actuele voorraad.
Als u op werkdagen bestelt voor 22:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende dag verzonden.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat en is meegegeven aan de pakketdienst, ontvangt u van ons per mail uw pakbon met een track & trace code.
Houd er rekening mee dat een langere levertijd mogelijk is vanwege drukte bij pakketdiensten.
Heeft u gekozen voor 'Gratis afhalen in Schijndel' dan ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling voor u klaarligt. Deze termijn is binnen 3 werkdagen.
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst die door het gewicht of omvang niet via de reguliere transporteur geleverd kan worden, wordt u daarvan door ons op de hoogte gesteld. De leveringstermijn van deze bestellingen kan langer zijn dan u van ons gewend bent.
Bestellingen in onze webshop worden ook bezorgd op de Waddeneilanden. Wij rekenen hier geen extra kosten voor. Het is doorgaans niet haalbaar uw bestelling binnen 5 werkdagen op de Waddeneilanden te bezorgen. Er is sprake van vertraging door de bootovertocht en er wordt niet bezorgd op zaterdag en zondag.
Voor al het bovenstaande geldt dat de artikelen voorradig moeten zijn. Wanneer door u bestelde artikelen niet voorradig zijn, wordt er contact met u opgenomen.
-
Meerdere pakketten voor een bestelling
De voorraad van De Wit Schijndel is over meerdere locaties verspreid. Denk hierbij aan o.a. de winkel en het centraal magazijn.
Om uw bestelling zo snel mogelijk uit te kunnen leveren verstuurt elke locatie zijn deel van de bestelling direct naar het door u opgegeven adres. Het kan hierdoor voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd.
-
Meerdere aflevermomenten voor een bestelling
Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur. Daardoor kan het voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Uiteraard ontvangt u in dat geval meerdere Track & Trace codes voor de betreffende pakketten.
-
Meerdere bezorgdiensten voor een bestelling
Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur. Daardoor kan het voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Deze verschillende pakketdiensten kunnen andere aflevermomenten hanteren. Daardoor kan het zijn dat uw deelleveringen op verschillende dagen en/of tijdstippen worden bezorgd.
-
Meerdere Track & Trace codes voor een bestelling
Het kan voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Deze verschillende pakketdiensten kunnen verschillende aflevermomenten hanteren. Daardoor kan het zijn dat uw deelleveringen op verschillende dagen en/of tijdstippen worden bezorgd. Mocht dit het geval zijn dan ontvangt u voor elke levering een aparte Track & Trace code.
De Track & Trace code van uw pakket(ten) ontvangt u altijd ’s avonds, na 22.00 uur.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
-
Mijn bestelling is niet compleet
Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Ons verzendsysteem berekent voor ieder pakket automatisch de meest geschikte transporteur. Daardoor kan het voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Uiteraard ontvangt u in dat geval meerdere Track & Trace codes voor de betreffende pakketten.
Garantie
-
Artikel defect bij ontvangst
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, vul dan het retourformulier in onder het kopje Retourneren.
-
Klacht over een artikel
Heeft u een klacht over een artikel dat u via de webshop besteld hebt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via e-mail.
-
Garantietermijn
Op de door De Wit Schijndel geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per artikel. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.
Als u denkt dat u aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, vul dan het retourformulier in onder het kopje Retourneren van een webshopaankoop of Retourneren van een winkelaankoop.
-
Verkeerd artikel ontvangen
Controleer bij de ontvangst van uw bestelling direct of dit ook daadwerkelijk de door u bestelde artikelen zijn. Is dit niet het geval? Vul dan het retourformulier in onder het kopje Retourneren van een webshopaankoop. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u het juiste artikel ontvangt.
-
Ruilen
Het is niet mogelijk om een artikel dat via de webshop is besteld te ruilen voor een andere maat of kleur. Wilt u het artikel retourneren, vul dan het retourformulier in onder het kopje Retourneren van een webshopaankoop. Wilt u een ander artikel bestellen, plaats dan een nieuwe bestelling.
Het nieuwe artikel betreft een nieuwe bestelling. De Wit Schijndel brengt daarom opnieuw eventuele verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling.
Uiteraard kunt u het artikel wel ruilen in de winkel in Schijndel. Als u een artikel wilt ruilen in de winkel, neem dan uw factuur mee.
Richtlijnen voor ruiling:
- Binnen de bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
- In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
- Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)
Sommige artikelen kunnen niet geruild worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
Voor alle webshop bestellingen geldt een bedenktijd (of zichttermijn) van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze tijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
-
Retourneren van een webshopaankoop
Bij De Wit Schijndel geldt voor alle aankopen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Meld uw retour aan via de button Retour aanmelden. Door een wijziging in onze administratieve systemen is het belangrijk dat wanneer u een webshopaankoop van voor 05-02-2023 wil retourneren, dat u gebruik maakt van het formulier wat vermeld staat bij Retourneren van een winkelaankoop.
Richtlijnen voor retourneren:
- Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
- In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
- Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)
- Het retourneren van één of meerdere artikelen is altijd voor eigen rekening, behalve als er wordt voldaan aan onze retourvoorwaarden m.b.t. vergoeding van retourkosten. Als uw retouraanvraag - welke wij individueel beoordelen - voldoet aan de voorwaarden, ontvangt u van ons een gratis retourlabel.
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die speciaal voor u op maat geknipt zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
Retouradres: De Wit Schijndel, Van Leeuwenhoekweg 30, 5482 TK, Schijndel
-
Retourneren van een winkelaankoop
Bij De Wit Schijndel geldt voor alle aankopen in de winkel in Schijndel ruilen binnen 14 dagen, op vertoon van de kassabon en in originele verpakking. Binnen deze 14 dagen mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld.
Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Meld uw retour dan aan via onderstaande button.
Richtlijnen voor retourneren:
- Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
- In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
- Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die speciaal voor u op maat geknipt zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
Retouradres: De Wit Schijndel, Van Leeuwenhoekweg 30, 5482 TK, Schijndel
-
Kan ik een artikel retour brengen in de winkel
Uiteraard kunt u het artikel ook retourneren in de winkel in Schijndel. Het is belangrijk dat u uw factuur meeneemt wanneer u een artikel in de winkel komt retourneren.
Bij De Wit Schijndel geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Richtlijnen voor retourneren:
- Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen.
- In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
- Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
-
Terugstorttermijnen na een retourzending of annulering
Als u uw bestelling via iDeal of een bankoverschrijving hebt betaald kunt u de terugstorting, inclusief eventuele betaalde verzendkosten mits u alle artikelen heeft geretourneerd, binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.
Account
-
Gegevens wijzigen
U kunt te allen tijde de gegevens van uw account wijzigen.
Rechts bovenaan de website kunt u inloggen op uw account door te klikken op 'Inloggen'.
U kunt hier uw: wachtwoord wijzigen, nieuwsbriefabonnement wijzigen, adressen beheren, orders bekijken, recensies bekijken en uw verlanglijstje bekijken
Om uit te loggen klikt u bovenaan de website op 'Mijn gegevens' en vervolgens kiest u voor 'Uitloggen'
-
Wachtwoord vergeten
Bent u het wachtwoord van uw account vergeten?
- Klik rechts bovenaan de website op 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?'
- Vul uw e-mailadres in
- Er wordt een nieuw wachtwoord verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres
- Log opnieuw in met het nieuwe wachtwoord en kunt direct het wachtwoord wijzigen
-
Account aanmaken
Op onze website bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is natuurlijk geen verplichting, maar het heeft wel een aantal voordelen. Maakt u een account aan, dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. Daarnaast biedt het registreren meer voordelen. U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief en een adresboek bijhouden voor uw bestellingen. U kunt uw bestellingen zelf wijzigen of annuleren, zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen. U kunt uw bestelgeschiedenis, verlanglijstje en de door u geplaatste recensies zien.
Account aanmaken tijdens bestelprocedure
Nadat de door u gewenste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst gaat u door naar de kassa. Hier kunt u kiezen uit twee methoden. Wanneer u al een De Wit account heeft, maar nog niet ingelogd bent, kunt u hier direct inloggen.
Heeft u nog geen account, dan kunt u onderaan bij stap 1 aanvinken dat u een account aan wil maken voor later gebruik.
Account aanmaken zonder een bestelling te plaatsen
Ook zonder een bestelling te plaatsen kunt u een account aanmaken. Klik rechtsboven in de website op 'Inloggen' en vervolgens klikt u op 'Maak een account aan'. Vul de gegevens in en u heeft direct uw eigen De Wit account.
Contact
-
Contact met De Wit Schijndel
Wilt u iets weten over de bestelling die u via de webshop hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestelprocedure dan kunt u op diverse manieren contact opnemen met De Wit Schijndel. Dit kan telefonisch via +31 (0)73-5492356, of via e-mail.
De Wit Schijndel streeft ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op uw e-mailberichten. Wij proberen dit altijd dezelfde dag nog te doen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Mocht u na 2 of 3 werkdagen nog geen reactie hebben ontvangen dan kan het zijn dat uw email niet goed aangekomen is. U kunt uw reactie dan nog een keer versturen.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
De winkel in Schijndel
-
Zijn honden welkom bij De Wit?
Honden zijn bij ons meer dan welkom. Mits ze zijn aangelijnd en onder controle blijven van hun baasje. In het Lunchcafé Le Blanc op de eerste etage vindt u ook een waterbakje voor uw viervoeter. Wist u trouwens dat wij zowel in de winkel als online ook artikelen verkopen voor huisdieren?
-
Is De Wit Schijndel ook toegankelijk voor rolstoelen?
Met een rolstoel kunt u zonder problemen winkelen bij De Wit Schijndel. Vlakbij de ingang bevinden zich vier invalidenparkeerplaatsen. Op de begane grond vindt in de buurt van de tentenafdeling een invalidentoilet. Dankzij drie liften kunt u met de rolstoel, rollator of kinderwagen alle afdelingen makkelijk bereiken.
Rolstoel nodig? Wij hebben er een staan bij de informatiebalie. Wel even reserveren om teleurstelling te voorkomen.
-
Kan ik ergens babyvoeding of babymelk opwarmen?
Babyvoeding en babymelk kunt u opwarmen in het Lunchcafé Le Blanc op de eerste etage.
-
Kan ik mijn baby ergens verschonen?
In het invalidentoilet op de begane grond vindt u een wandcommode waarop u uw baby rustig kunt verschonen. Deze ruimte is afsluitbaar. Graag vieze luiers en gebruikte babydoekjes deponeren in de speciale afvalbak onder de commode.
-
Kan ik in het restaurant ook terecht met speciale dieetwensen?
In het restaurant vindt u diverse vegetarische broodjes en salades. Op uw verzoek kunnen de medewerkers van het restaurant uw maaltijd glutenarm maken.
-
Kan ik met mijn camper of caravan goed terecht op jullie parkeerplaats?
De Wit Schijndel heeft meer dan genoeg parkeerruimte die ook geschikt is voor campers en caravans. Op zeer drukke dagen zorgen wij voor extra parkeerplaatsen.
-
Is er een mogelijkheid mijn elektrische auto op te laden?
Bezitters van een elektrische auto kunnen hun auto opladen bij één van de twee oplaadpalen tegenover de ingang. Deze twee palen beschikken over totaal vier oplaadpunten ('stekkerverbindingen') met een vermogen van 22 kW. U dient zelf te zorgen voor een verlengsnoer met een zogenaamde Mennekes stekker (of type-2 stekker).
-
Is er een mogelijkheid om mijn elektrische fiets op te laden?
Meteen bij de ingang vindt u een oplaadpunt met vier aansluitingen voor het opladen van uw elektrische fiets. U dient zelf te zorgen voor een verlengsnoer. In de winkel vindt u diverse materialen voor fietsers.
-
Kan ik ook betalen met VVV cadeaubonnen?
Met een VVV Cadeaubon (voorheen VVV Irischeque) kunt u bij ons in de winkel in Schijndel alle aankopen eenvoudig afrekenen. Let er wel op dat u de gehele waarde van de bon gebruikt, want u krijgt geen geld terug.
De VVV Giftcard is een online betaalmiddel en kan niet bij ons verzilverd worden.
Uiteraard kunt u bij ons ook betalen met onze eigen De Wit cadeaubonnen die een waarde hebben van 5, 10, 15, 25, 50 of 100 euro. Mocht u niet de gehele waarde van deze bon besteden, dan ontvangt u het restant in De Wit cadeaubonnen. Kleinere bedragen ontvangt u wel contant terug.
-
Hoe lang is mijn cadeaubon van De Wit geldig?
Een cadeaubon van De Wit is onbeperkt geldig en niet in te wisselen voor contant geld.
-
Kan ik met mijn De Wit Cadeaubon in het restaurant betalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Wel kunt u pinnen en uw aankopen afrekenen met contant geld.
-
Accepteert De Wit Schijndel ook creditcards?
Wij accepteren creditcards van Visa en Mastercard. Daarnaast kunt u bij ons uiteraard pinnen en contant afrekenen. Betalen met Bancontact is aan de kassa's niet mogelijk.
- Is er een speelplek speciaal voor kinderen?
Kinderen tot 12 jaar kunnen zich bij ons vermaken in Kinderland. Belangrijk om te weten: er is hier géén toezicht. U blijft dus te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van uw kinderen. Bij mooi weer kunnen kinderen terecht in de speeltuin bij de snackcorner. Ook hier is geen toezicht.
-
Is wifi gratis bij De Wit?
In en direct rondom het Lunchcafé Le Blanc op de eerste etage kunt u gratis gebruik maken van wifi. U heeft hier geen speciaal wachtwoord voor nodig.
-
Zijn jullie ook op zondag geopend?
Wij zijn niet standaard op zondag geopend, maar een aantal keer per jaar kennen we een speciale koopzondag. Ook op veel feestdagen zoals tweede pinksterdag, Hemelvaart en tweede paasdag is De Wit Schijndel gewoon geopend.
De speciale koopzondagen vindt u op de pagina Openingstijden.
-
Kan ik mijn tent of vouwwagen ook laten repareren als ik hem niet bij De Wit heb gekocht?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Het beste kunt u van tevoren even bellen om een afspraak te maken met het atelier. U krijgt dan vooraf een inschatting van de kosten en hoe lang u op uw reparatie moet wachten.
Houd in het hoogseizoen rekening met een langere wachttijd!
-
Bezorgt De Wit ook in de winkel aangeschafte artikelen bij mij thuis?
Artikelen die u in de winkel koopt, kunt u ook thuis laten bezorgen. Daarvoor gelden dezelfde regels als voor de webshop: u betaalt alleen verzendkosten als het totale aankoopbedrag onder de € 75,- uitkomt.
Voor het verzenden van zogenaamde palletartikelen (boven de 30 kg of afwijkende afmetingen) geldt een bezorgtarief van € 39,95.
-
Wat moet ik doen als ik artikelen wil ruilen?
Het kan dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop. Wat u moet doen als u een artikel terug wilt sturen, vindt op de pagina Ruilen. Mocht u daarna nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd even bellen.
-
Als ik een vraag, opmerking of klacht heb, hoe snel krijg ik dan antwoord?
Wij streven ernaar om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden en klachten zo snel mogelijk op te lossen. In de drukke maanden vanaf Pasen tot het einde van de zomervakantie kan het echter langer dan gebruikelijk duren voordat u van ons een antwoord krijgt. Veel collega's zijn dan een groot deel van de dag met klanten op de winkelvloer bezig en hebben niet altijd de mogelijkheid onmiddellijk op een vraag of klacht te reageren. Ook kunnen zij dan geen telefoongesprekken aannemen. Wanneer u uw telefoonnummer achterlaat, wordt u zo snel als mogelijk door een collega teruggebeld.
Kijk op de Contactpagina voor de verschillende mogelijkheden om met ons contact op te nemen.
Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
Vermeld in uw e-mailberichten altijd uw telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken
-
Kan ik bij jullie in mijn camper of caravan overnachten?
Helaas niet. Onze parkeerplaats wordt na sluitingstijd afgesloten.
Op ca. 2,5 km van onze winkel kunt u echter overnachten op een zogenaamde Camper-overnachtingsplek. Deze vindt u aan de Bunderstraat 6b in Schijndel, naast sportcomplex De Dioscuren in de buurt van de plaatselijke VVV.
Verder kunt u in de buurt goedkoop overnachten bij de Ezelstal & Minicamping 't Skônste Plekske, Cambiance De Kienehoef en bij camperplaats De Schootsehoef. Op de Schootsehoef 2, 5481 VL in Schijndel kunt u ook terecht voor allerlei faciliteiten voor uw camper of caravan.
-
Tot wanneer kan ik mijn ski's of snowboard aanbieden voor onderhoud?
Het onderhoud van ski's en/of snowboards loopt van 1 september tot eind maart. Daarna gaat de skiwerkplaats dicht en is onderhoud helaas ook niet meer mogelijk.
-
Verkoopt De Wit Schijndel ook caravans?
De Wit Schijndel verkoopt tenten en vouwwagens, maar geen caravans. Wél vindt u bij ons een zeer uitgebreid assortiment accessoires voor caravans en campers, zowel online als in de winkel. Ook voor onderhoud aan uw camper of caravan kunt u bij ons terecht in de werkplaats.
-
Kan ik bij De Wit Schijndel een vouwwagen huren?
De Wit Schijndel verkoopt vouwwagens van maar liefst 5 merken, maar vouwwagens worden niet door ons verhuurd. In onze zeer uitgebreide showroom staan 6 merken vouwwagens voor u opgesteld.
Omzetbelasting - btw
-
Kan ik btw vrij kopen?
Nee, dat kan niet. Onze website en winkel zijn uitsluitend bedoeld voor particuliere afnemers en u dient te allen tijde de btw heffing te betalen. Alle prijzen op de website en in de winkel zijn inclusief btw.
-
Kan ik als buitenlands bedrijf btw vrij kopen?
Nee, dat kan niet. Er vinden geen intracommunautaire leveringen plaats vanuit onze website of winkel.
Recensies & beoordelingen
-
Deel uw ervaring
Wij willen u graag uitnodigen om uw mening te geven over de service van De Wit. Met de beoordeling die u geeft over onder andere personeel, levertijd, betrouwbaarheid en communicatie kunnen wij onze service continu blijven verbeteren. Wij maken gebruik van de diensten van KiyOh voor het verzamelen, controleren en publiceren van beoordelingen. KiyOh is Nederlands grootste specialist in onafhankelijke klantbeoordelingen. Geef hier uw beoordeling.
Bedrijfsgegevens
-
Bedrijfsgegevens
De Wit Schijndel BV
Rooiseweg 22
5481 SJ Schijndel
Telefoon: +31 (0)73-5492356
Fax: +31 (0)73-5477525
E-mail: info@dewitschijndel.nl
KvK-nr.: 16045594
Btw-identificatienummer: NL0061.38.044 B01
Algemene voorwaarden
-
Algemene voorwaarden
Zie onze Algemene voorwaarden