70.000 m2 Megastore in Schijndel Gratis verzending vanaf € 50,- in NL en BE Voor 11.59 uur besteld, morgen in huis*
Service Verlanglijst Winkelwagen

Door extreme drukte is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De winkel in Schijndel

Bestellen

  • Een bestelling plaatsen

    Een bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:

    1. Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'. Staat er geen winkelwagentje bij het door u gewenste artikel, dan is het artikel momenteel niet bestelbaar via de webshop. U kunt dan op de 'Mail mij' knop klikken. Laat uw e-mailadres achter en ontvang een mail wanneer het product weer bestelbaar is.
    2. Wanneer u een product hebt toegevoegd komt het direct in uw winkelwagentje terecht.
    3. Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op 'Afrekenen'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling
      Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
    4. U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Uw bestelling kan gratis opgehaald worden in de winkel in Schijndel of u kunt uw bestelling laten verzenden.
    5. Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Bij 'Verstuur mijn bestelling naar bovenstaand adres' klikt u het vinkje weg en u kunt een afwijkend afleveradres ingeven.
    6. In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal, via creditcard (Mastercard en Visa), via PayPal of via een bankoverschrijving.
    7. Bij stap 3 controleert u uw bestelling en rechts onderaan de pagina maakt u de bestelling definitief door op 'Bestelling plaatsen' te klikken.

    Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 73-5492356.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

  • Een bestelling wijzigen of annuleren

    Indien uw bestelling nog niet is betaald kunt u deze annuleren door in te loggen op uw account. Is uw bestelling betaald dan kunt u de bestelling annuleren door contact op te nemen met de Klantenservice Webshop op +31 (0) 73-5492356. Annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet in behandeling is genomen.

  • Een bestelling volgen

    Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code om uw pakket te volgen.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

  • Bevestiging van een bestelling

    Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

    Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 73-5492356.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

Garantie

  • Artikel defect bij ontvangst

    Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden via e-mail of via telefoonnummer +31 (0)73-5492356.

  • Klacht over een artikel

    Heeft u een klacht over een artikel dat u via de webshop besteld hebt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via e-mail of via telefoonnummer +31 (0)73-5492356.

  • Garantietermijn

    Op de door De Wit Schijndel geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per artikel. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.

    Als u denkt dat u aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, of hebt u een vraag over de garantietermijn van een artikel neem dan contact op via telefoonnummer +31 (0)73-5492356.

  • Verkeerd artikel ontvangen

    Controleer bij de ontvangst van uw bestelling direct of dit ook daadwerkelijk de door u bestelde artikelen zijn. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice via +31 (0)73-5492356, of via e-mail. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u het juiste artikel ontvangt.

  • Ruilen

    Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dat is geen probleem, mits dit volgens onze richtlijnen en binnen 14 dagen gebeurt. Volg hiervoor de procedure Retourneren welke u in de retourprocedure aantreft onder het kopje Retourneren.

    Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling. De Wit Schijndel brengt daarom opnieuw eventuele verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling.

    Uiteraard kunt u het artikel ook ruilen in de winkel in Schijndel. Als u een artikel wilt ruilen neem dan contact op met de klantenservice via +31 (0)73-5492356, of via e-mail. Het is belangrijk dat u uw orderbevestiging meeneemt wanneer u een artikel in de winkel komt omruilen.

    Richtlijnen voor ruiling:

    • Binnen de bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen.
    • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
    • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)

    Sommige artikelen kunnen niet geruild worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

    • Die persoonlijk van aard zijn
    • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
    • Die speciaal voor u besteld zijn
    • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • Die snel bederven of verouderen
    • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
    • Voor losse kranten en tijdschriften
    • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken

    Voor alle webshop bestellingen geldt een bedenktijd (of zichttermijn) van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze tijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

    Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

  • Retourneren vanuit Nederland

    Bij De Wit Schijndel geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

    Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Wanneer u van deze mogelijkheid gebruik maakt dan kan dat als volgt:

    1. Download het De Wit Retourformulier waarna u het volledig en duidelijk invult. Op het formulier moet u ook een referentienummer vermelden. Dit nummer vindt u linksonder op uw factuur. Als u het formulier volledig hebt ingevuld, print u het en voegt u het bij het te retourneren artikel in de doos. Sluit de doos goed.
    2. U laat de goederen via post.nl of een ander bedrijf naar ons verzenden. De kosten voor het retourneren naar De Wit Schijndel zijn altijd voor eigen rekening. In het geval van een foutieve levering of een defect/beschadigd artikel, storten wij na ontvangst van het product en het retourformulier en na beoordeling achteraf € 6.95 aan gemaakte verzendkosten van die retourzending terug op uw rekening.
    3. U brengt de goederen naar ons serviceadres van de webwinkel te Schijndel aan de Rooiseweg 22. U betaalt dan geen verzendkosten. U kunt hier terecht op maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur.

    Richtlijnen voor retourneren:

    • Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen.
    • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
    • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)

    Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

    • Die persoonlijk van aard zijn
    • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
    • Die speciaal voor u besteld zijn
    • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • Die snel bederven of verouderen
    • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
    • Voor losse kranten en tijdschriften
    • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken

    Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

  • Retourneren vanuit het buitenland

    Bij De Wit Schijndel geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

    Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Wanneer u van deze mogelijkheid gebruik maakt dan kan dat als volgt:

    1. Download het De Wit Retourformulier waarna u het volledig en duidelijk invult. Op het formulier moet u ook een referentienummer vermelden. Dit nummer vindt u linksonder op uw factuur. Als u het formulier volledig hebt ingevuld, print u het en voegt u het bij het te retourneren artikel in de doos. Sluit de doos goed.
    2. U laat de goederen via een vervoerder naar ons verzenden. De kosten voor het retourneren naar De Wit Schijndel zijn altijd voor eigen rekening. In het geval van een foutieve levering of een defect/beschadigd artikel, storten wij na ontvangst van het product en het retourformulier en na beoordeling achteraf € 6.95 aan gemaakte verzendkosten van die retourzending terug op uw rekening.
    3. U brengt de goederen naar ons serviceadres van de webwinkel te Schijndel aan de Rooiseweg 22. U betaalt dan geen verzendkosten. U kunt hier terecht op maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur.
  • Kan ik een artikel retour brengen in de winkel

    Uiteraard kunt u het artikel ook retourneren in de winkel in Schijndel. Het is belangrijk dat u uw orderbevestiging en het ingevulde retourformulier meeneemt wanneer u een artikel in de winkel komt retourneren.

    Bij De Wit Schijndel geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

    Richtlijnen voor retourneren:

    • Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen.
    • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
    • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)

    Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

    • Die persoonlijk van aard zijn
    • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
    • Die speciaal voor u besteld zijn
    • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • Die snel bederven of verouderen
    • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
    • Voor losse kranten en tijdschriften
    • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
  • Terugstorttermijnen na een retourzending of annulering

    Als u uw bestelling via iDeal of een bankoverschrijving hebt betaald kunt u de terugstorting, inclusief eventuele betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.

Contact

  • Contact met De Wit Schijndel

    Wilt u iets weten over de bestelling die u via de webshop hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestelprocedure dan kunt u op diverse manieren contact opnemen met De Wit Schijndel. Dit kan telefonisch via +31 (0)73-5492356, of via e-mail.

    De Wit Schijndel streeft ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op uw e-mailberichten. Wij proberen dit altijd dezelfde dag nog te doen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Mocht u na 2 of 3 werkdagen nog geen reactie hebben ontvangen dan kan het zijn dat uw email niet goed aangekomen is. U kunt uw reactie dan nog een keer versturen.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

Bezorgen & Afhalen

  • Bezorgen

    Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Schijndel' of 'Bezorgen'.

    De kosten voor het bezorgen kunt u te allen tijde terugvinden in het winkelwagentje. Zodra de bestelling bij ons verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een code. Deze Track & Trace code ontvangt u 's avonds, na 22.00 uur. Met deze code kunt u via internet de zending volgen. Het kan voorkomen dat u de melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie'. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de transporteur de volgcode nog niet heeft verwerkt.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

  • Afhalen

    Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Gratis afhalen in Schijndel' of 'Bezorgen'. Kiest u voor afhalen, dan ontvangt u zodra de bestelling voor u klaarligt een e-mailbericht met de afhaalbevestiging. Uw bestelling is niet direct beschikbaar. Pas als u de bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaarligt kunt u deze komen ophalen. Wanneer u de bestelling komt afhalen is het van belang dat u een geldig legitimatiebewijs meeneemt en een print van de afhaalbevestiging die u via e-mail is toegezonden. Zonder een legitimatiebewijs en de afhaalbevestiging kunnen wij de bestelling niet meegeven.

    U kunt ook iemand anders de bestelling op laten halen. Zorg ervoor dat de persoon die uw bestelling op komt halen een kopie van uw legitimatiebewijs bij zich heeft en een print van de afhaalbevestiging die u via het e-mailbericht heeft ontvangen. Ook hierbij geldt dat zonder kopie van het legitimatiebewijs van de persoon die besteld heeft en een afhaalbevestiging niets meegegeven kan worden.

    Voor bestellingen die afgehaald worden in Schijndel worden uiteraard geen extra kosten berekend.

    U kunt uw bestelling afhalen bij ons afhaalmagazijn. Het adres is Van Leeuwenhoekweg 40, 5482 TK Schijndel. Ons afhaalmagazijn ligt op industrieterrein Duin II, op 4 minuten afstand van onze winkel.

  • Verzendkosten

    Wanneer u uw bestelling zelf komt ophalen is er uiteraard geen sprake van verzendkosten. Mocht u de bestelling willen laten bezorgen op het door u aangegeven adres, dan is er sprake van verzendkosten.

    Voor de bestelling van artikelen met een gewicht boven de 30 kg of afwijkende afmetingen wordt € 29,95 per bestelling in rekening gebracht, ongeacht het bedrag van de bestelling.

    Voor bestellingen met artikelen onder de 30 kg geldt € 5,95 verzendkosten per bestelling. Komt de totale waarde van de bestelling boven de € 50,00 dan wordt deze gratis verzonden.

  • Rembours

    Wij leveren geen goederen af onder rembours. Via de website bestelde artikelen moet u altijd meteen afrekenen. Dit kan op verschillende manieren, namelijk met iDEAL, een bankoverschrijving, Visa, Mastercard, Mister Cash en PayPal. In de winkel kunt u artikelen contant, met pin of creditcard betalen.

  • Levertijden

    De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen en de actuele voorraad.

    Als u op werkdagen voor 11.59 uur bestelt, heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis.

    De leveringstermijn van uw bestelling is 1 werkdag, na ontvangst van uw betaling.

    Heeft u gekozen voor 'Gratis afhalen in Schijndel' dan ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling voor u klaarligt. Ook deze termijn bedraagt gemiddeld 1 werkdag.

    Wanneer u een bestelling heeft geplaatst die door het gewicht of omvang niet via de reguliere transporteur geleverd kan worden, wordt u daarvan door ons op de hoogte gesteld. De leveringstermijn van deze bestellingen kan langer zijn dan.

    Bestellingen in onze webshop worden ook bezorgd op de Waddeneilanden. Wij rekenen hier geen extra kosten voor. Het is doorgaans niet haalbaar uw bestelling binnen 3 werkdagen op de Waddeneilanden te bezorgen. Er is sprake van vertraging door de bootovertocht en er wordt niet bezorgd op zaterdag en zondag.

    Voor al het bovenstaande geldt dat de artikelen voorradig moeten zijn. Wanneer door u bestelde artikelen niet voorradig zijn, wordt er contact met u opgenomen.

  • Meerdere pakketten voor een bestelling

    De voorraad van De Wit Schijndel is over meerdere locaties verspreid. Denk hierbij aan o.a. de winkel en het centraal magazijn.

    Om uw bestelling zo snel mogelijk uit te kunnen leveren verstuurt elke locatie zijn deel van de bestelling direct naar het door u opgegeven adres. Het kan hierdoor voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd.

  • Meerdere aflevermomenten voor een bestelling

    Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur. Daardoor kan het voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Uiteraard ontvangt u in dat geval meerdere Track & Trace codes voor de betreffende pakketten.

  • Meerdere bezorgdiensten voor een bestelling

    Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt afgeleverd. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur. Daardoor kan het voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Deze verschillende pakketdiensten kunnen andere aflevermomenten hanteren. Daardoor kan het zijn dat uw deelleveringen op verschillende dagen en/of tijdstippen worden bezorgd.

  • Meerdere Track & Trace codes voor een bestelling

    Het kan voorkomen dat uw deelleveringen door verschillende pakketdiensten bij u thuis worden afgeleverd. Deze verschillende pakketdiensten kunnen verschillende aflevermomenten hanteren. Daardoor kan het zijn dat uw deelleveringen op verschillende dagen en/of tijdstippen worden bezorgd. Mocht dit het geval zijn dan ontvangt u voor elke levering een aparte Track & Trace code.

    De Track & Trace code van uw pakket(ten) ontvangt u altijd ’s avonds, na 22.00 uur.

    Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

Account

  • Gegevens wijzigen

    U kunt te allen tijde de gegevens van uw account wijzigen.

    Rechts bovenaan de website kunt u inloggen op uw account door te klikken op 'Inloggen'.

    U kunt hier uw: wachtwoord wijzigen, nieuwsbriefabonnement wijzigen, adressen beheren, orders bekijken, recensies bekijken en uw verlanglijstje bekijken

    Om uit te loggen klikt u bovenaan de website op 'Mijn gegevens' en vervolgens kiest u voor 'Uitloggen'

  • Wachtwoord vergeten

    Bent u het wachtwoord van uw account vergeten?

    1. Klik rechts bovenaan de website op 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?'
    2. Vul uw e-mailadres in
    3. Er wordt een nieuw wachtwoord verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres
    4. Log opnieuw in met het nieuwe wachtwoord en kunt direct het wachtwoord wijzigen
  • Account aanmaken

    Op onze website bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is natuurlijk geen verplichting, maar het heeft wel een aantal voordelen. Maakt u een account aan, dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. Daarnaast biedt het registreren meer voordelen. U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief en een adresboek bijhouden voor uw bestellingen. U kunt uw bestellingen zelf wijzigen of annuleren, zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen. U kunt uw bestelgeschiedenis, verlanglijstje en de door u geplaatste recensies zien.

    Account aanmaken tijdens bestelprocedure

    Nadat de door u gewenste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst gaat u door naar de kassa. Hier kunt u kiezen uit twee methoden. Wanneer u al een De Wit account heeft, maar nog niet ingelogd bent, kunt u hier direct inloggen.

    Heeft u nog geen account, dan kunt u onderaan bij stap 1 aanvinken dat u een account aan wil maken voor later gebruik.

    Account aanmaken zonder een bestelling te plaatsen

    Ook zonder een bestelling te plaatsen kunt u een account aanmaken. Klik rechtsboven in de website op 'Inloggen' en vervolgens klikt u op 'Maak een account aan'. Vul de gegevens in en u heeft direct uw eigen De Wit account.

Betalen

  • Betaalmogelijkheden

    Bestellingen die u in onze webshop doet dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren. De betalingsprocedure loopt via MultiSafepay.

    iDEAL

    Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Maakt u al gebruik van telebankieren, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

    Creditcard

    U kunt bij ons ook betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard. De betalingsprocedure via MultiSafepay gaat met een beveiligde SSL procedure.

    PayPal

    Betalen met PayPal gaat eenvoudig door enkel uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. U hoeft geen bank- of creditcardgegevens in te vullen, deze zijn veilig opgeslagen door PayPal. Let op, bij betalingen via PayPal wordt voor iedere bestelling 2 euro verwerkingskosten in rekening gebracht.

    Bankoverschrijving

    Wilt u graag betalen met een overschrijving dan kan dit ook direct via de beveiligde SSL procedure van MultiSafepay. Breng geen wijzigingen aan in het betalingskenmerk; uw betaling kan dan zoek raken.

  • Veilig betalen met MultiSafepay

    De betalingsprocedure in de webshop loopt via MultiSafepay. Dit is een internetkassa welke op een veilige manier de online betalingen voor webshops afhandelt.

    MultiSafepay voldoet aan de zeer strenge eisen van Visa, Mastercard en PCI Dat Security Standards. Deze eisen houden in dat er door MultiSafepay geen creditcardgegevens worden vastgelegd zodat derden hier geen misbruik van kunnen maken. De betaalgegevens worden vergrendeld verstuurd volgens SSL, de beveiligingsstandaard voor internet.

    MultiSafepay verstrekt geen bank- en/of creditcardgegevens van consumenten aan de bij haar aangesloten webshops of aan andere derden.

  • Wanneer moet ik betalen

    Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.

    Uw bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat uw betaling door ons is ontvangen.

    De snelste manieren van betalen zijn iDeal en PayPal.

Omzetbelasting - btw

  • Kan ik btw vrij kopen?

    Nee, dat kan niet. Onze website en winkel zijn uitsluitend bedoelt voor particuliere afnemers en u dient ten alle tijden de btw heffing te betalen. Alle prijzen op de website en in de winkel zijn inclusief btw.

  • Kan ik als buitenlands bedrijf btw vrij kopen?

    Nee, dat kan niet. Er vinden geen intracommunautaire leveringen plaats vanuit onze website of winkel.

Recensies & beoordelingen

  • Deel uw ervaring

    Wij willen u graag uitnodigen om uw mening te geven over de service van De Wit. Met de beoordeling die u geeft over onder andere personeel, levertijd, betrouwbaarheid en communicatie kunnen wij onze service continu blijven verbeteren. Wij maken gebruik van de diensten van KiyOh voor het verzamelen, controleren en publiceren van beoordelingen. KiyOh is Nederlands grootste specialist in onafhankelijke klantbeoordelingen. Geef hier uw beoordeling.

Bedrijfsgegevens

  • Bedrijfsgegevens

    De Wit Schijndel BV
    Rooiseweg 22
    5481 SJ  Schijndel
    Telefoon: +31 (0)73-5492356
    Fax: +31 (0)73-5477525
    E-mail: info@dewitschijndel.nl
    KvK-nr.: 16045594
    Btw-identificatienummer: NL0061.38.044 B01

Algemene voorwaarden

Winkelwagen
Verlanglijst
Uw favoriete artikelen bewaren, bekijken of delen? Log in of maak een account.
    • :
Er staan geen artikelen op uw verlanglijst.