Fjällräven online bestellen bij de nr. 1 in kamperen, tuin en sport.

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag na... Meer over dit merk

Fjällräven Kånken heuptas navy
59,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken heuptas pink
59,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast heuptas ochre -30%
41,99 59,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken heuptas mint green -30%
41,99 59,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast heuptas black
59,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast heuptas patina green
59,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken Sling schoudertas black
79,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken heuptas sky blue
59,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken Sling schoudertas ochre -30%
55,99 79,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken Sling schoudertas mint green -30%
55,99 79,99
Op voorraad
Fjällräven Kånken Sling schoudertas clay
69,95 79,99
Op voorraad
Fjällräven High Coast Pocket schoudertas navy
54,99
Op voorraad

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag naar deze nieuwe tassen was ongekend en nog steeds is comfort een van de pijlers van het bedrijf. Fjällräven werd opgericht in 1960 en sindsdien heeft het zich uitgebreid tot een wereldbekende multinational.  De uitdagingen van het bedrijf zijn nog steeds dezelfde als die van Åke in 1950, namelijk het vinden van innovatieve, slimme oplossingen, het verbeteren van materiaal, verminderen van gewicht en het verhogen van het vrijheidsgevoel van de gebruikers.