Mizuno

Het Japanse sportmerk is in 1906 opgericht en levert sinds 1911 zijn eigen, op maat gemaakte producten. De bedrijfsfilosofie van Mizuno is: ‘Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de maatschappij door de ontwikkeling van hoogwaardige sportartikelen en het promoten van sport’. In 1991 is het Crew (Conservation of Resources and Environmental Wave) 21 milieuprogramma opgericht. Mizuno draagt bij aan de maatschappij door milieuvriendelijke activiteiten toe te passen om de consumenten en de lokale gemeenschap te helpen.

Het merk ontwikkeld sportartikelen op het gebied van competitie, health en milieu. Mizuno richt zich op de competitieve sporter en specialiseert zich vanuit daar verder in evenementgebonden artikelen. Hierdoor kan Mizuno voortdurend in de behoeften van atleten blijven voorzien. Mizuno produceert sportartikelen voor atletiek, volleybal, voetbal, golf en honkbal.

1/2

  1. 1
  2. 2

1/2

  1. 1
  2. 2
Nieuwsbrief