Fjällräven online bestellen bij de nr. 1 in kamperen, tuin en sport.

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag na... Meer over dit merk

Fjällräven Keb Eco-Shell outdoor jack heren chestnut
549,95
Op voorraad
Fjällräven Karla Hydratic parka outdoor jack dames basalt
268,99 449,95
Op voorraad
Fjällräven Vardag Pile fleece vest dames aloe green
112,99 189,95
Op voorraad
Fjällräven Expedition Lätt outdoor jack dames terracotta  brown
199,95 254,95
Op voorraad
Fjällräven Expedition Lätt Hoodie outdoor jack heren UN blue
199,95 254,95
Op voorraad
Fjällräven Expedition Pack Down outdoor jack heren  terracotta brown
190,99 319,95
Op voorraad
Fjällräven Keb Wool Padded outdoor jack dames port
205,99 344,95
Op voorraad
Fjällräven Nuuk parka outdoor jack heren deep forest
529,95
Binnenkort leverbaar
Fjällräven Övik Lite Padded overhemd heren autumn leaf dark navy
209,95
Binnenkort leverbaar
Fjällräven Kiruna Padded parka outdoor jack dames basalt
238,99 399,95
Op voorraad
Fjällräven Keb fleece vest dames mesa purple
154,99 259,95
Op voorraad
Fjällräven Skare Half Zip shirt dames black
89,95
Op voorraad

Fjällräven

Het verhaal achter Fjällräven begint in 1950. De jonge Åke Nordin staat op het punt de bergen in te gaan en was niet blij met zijn rugzak. Rugzakken in die tijd waren altijd te klein, peervormig en onhandig. Hij besloot het heft in eigen handen te nemen en ontwierp een rugzak met een houten frame, dat de gewichtsverdeling bevorderde en het comfort aanzienlijk verhoogde. De vraag naar deze nieuwe tassen was ongekend en nog steeds is comfort een van de pijlers van het bedrijf. Fjällräven werd opgericht in 1960 en sindsdien heeft het zich uitgebreid tot een wereldbekende multinational.  De uitdagingen van het bedrijf zijn nog steeds dezelfde als die van Åke in 1950, namelijk het vinden van innovatieve, slimme oplossingen, het verbeteren van materiaal, verminderen van gewicht en het verhogen van het vrijheidsgevoel van de gebruikers.